Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на мотора!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    И тогава водното съединение, което идва от термостата трябва да е студено както ти е казал ОЕМ
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #47
      Най-добре се проверява на студен мотор. Палиш и следиш температурата. Маркуча от термостата трябва да се затопли и да почне да пари от раз щом термостата отвори. Това е някъде след 80 градуса. Ако преди това започне да се затопля значи термостата е отворил по-рано.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
        Ако имаш Ecuscan, вземи си тествай релетата. Ако работят и термостата не ти е сменян никога - със сигурност е той!
        Не знаех че може да се тестват с FES, закачих лаптопа днес и работят и 2те степени.
        Останаха термодатчика и/или термостата. Кои са по-добрите марки термостати ?
        И от 2 дни се появи нов проблем с охладителната система. Силна вибрация откъм вентилаторите /преди да пусна степените през FES на загасен двигател не знаех от какво е /. Ефекта е все едно до мен на светофара има друга кола с мощна бас каса. Огледах да няма нещо счупено по перките и нямаше . Обаче има едни малки метални шипки на перките, който според мен ги ползват за балансиране. За да се балансират отново трябва ли да се разглоби цялата предница ?
        ...

        Comment


        • #49
          Малко да събудя темата. Значи преди известно време имах малък проблем с един маркуч и останах малко без вода и аха аха да прегрее като хората. И сега гледам постоянно температурата. Преди два дни ми вдигнана чертичката след 90 карах на задна 1 мин след дълго изкачване на 1и2. Пуснах климатика и покарах и се оправив. Днес ми прави впечатление че пак загрява в града стигна пак чертата след 90 пак климатика и се оправи. Спирам на един паркинг оставям я да работи за да вдигне температура вдига но не пуска вентилатора на климатик работи но без климатик не иска. Спрях разбутах релетата до акумулатора буксите на радиатора и се оправи 3 пъти минава с малко 90 градуса и се пуска вентилатора.
          Въпроса ми е кое реле пуска вентилатора или от къде другаде може да ми дава лош контакт че да не пуска вентилатора. ЕКУто си измерва правилно температурата но не знам кой е изпълнителния механизъм, а и са ми изтрити картинките на релетата.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Малко да събудя темата. Значи преди известно време имах малък проблем с един маркуч и останах малко без вода и аха аха да прегрее като хората. И сега гледам постоянно температурата. Преди два дни ми вдигнана чертичката след 90 карах на задна 1 мин след дълго изкачване на 1и2. Пуснах климатика и покарах и се оправив. Днес ми прави впечатление че пак загрява в града стигна пак чертата след 90 пак климатика и се оправи. Спирам на един паркинг оставям я да работи за да вдигне температура вдига но не пуска вентилатора на климатик работи но без климатик не иска. Спрях разбутах релетата до акумулатора буксите на радиатора и се оправи 3 пъти минава с малко 90 градуса и се пуска вентилатора.
            Въпроса ми е кое реле пуска вентилатора или от къде другаде може да ми дава лош контакт че да не пуска вентилатора. ЕКУто си измерва правилно температурата но не знам кой е изпълнителния механизъм, а и са ми изтрити картинките на релетата.
            При мен ми правеше проблем една "плочка" на самия вентилатор. АЗ и нея и релетата за 1 и 2 степен напръсках с контактен спрей и се оправи. Пробвай със спрея - трябва да се оправи.
            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

            ВАЗ 21079 1990 г.

            Comment


            • #51
              все си мисля за свободно пускане на перката със два кабела и ключ
              Last edited by r.punto; d.m.y г., 16:22.
              Амбицията е последното убежище на неудачника

              Comment


              • #52
                Смених термостата, но тъпотиите продължават. При около17 градуса навън, колата загрява до 75-80 градуса за 10 минути. Когато сега навън е 4-5 градуса (вечерта), вали дъжд и съм пуснал парното вътре, колата едвам загрява до 70 градуса. Нормално ли е това и защо, когато навън е 17 градуса за 10 минути загрява и поддържа и нямам проблем, а при 4-5 навън и пуснато парно, за 15-20 минути (Студентски град - Овча купел - около 17 км по Околовръстното) стига едвам 65-70 градуса. Термостат ли, датчик ли, радиатор ли?! Просто вече незнам...ще бъда благодарен на помощ
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #53
                  диагностика

                  Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                  Колега, ти сигурен ли си, че наистина ти е 110C температурата?
                  Ако я гледаш на прибхора на конзолата, може и да си излъган. Аз също имах проблем преди време и сменях термостат, но при мен нещата бяха, че извънградско държеше на чертата между 50 и 90C което трябва да е 70C, а на място или по светофарните задръствания вдигаше до отметката на 90C. След като ходих оня ден на диагностика при Бобо и ме викна да видя на компютъра какво показва при 70C показание на прибора на конзолата, вече спрях да вярвам на този уред - реалната температура беше 82.7C. Както и да се гледа 12.7C не е малка разлика, така че да не се окаже, че и твоя уред не показва вярно и температурата ти е съвсем нормална - да се мени в зависимост от външната температура и режима на каране (извънградско, градско, задръствания) от 81 до 105C. Затова най-горещо ти препоръчвам да отидеш на диагностика и да разбереш каква е истината.
                  колега, би ли ме насочил къде да намеря въпросния бобо

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                    Смених термостата, но тъпотиите продължават. При около17 градуса навън, колата загрява до 75-80 градуса за 10 минути. Когато сега навън е 4-5 градуса (вечерта), вали дъжд и съм пуснал парното вътре, колата едвам загрява до 70 градуса. Нормално ли е това и защо, когато навън е 17 градуса за 10 минути загрява и поддържа и нямам проблем, а при 4-5 навън и пуснато парно, за 15-20 минути (Студентски град - Овча купел - около 17 км по Околовръстното) стига едвам 65-70 градуса. Термостат ли, датчик ли, радиатор ли?! Просто вече незнам...ще бъда благодарен на помощ
                    Първо си виж на диагностика дали датчика в купето показва вярно! 2-ро купи си Вернет който е на 88гр., защото оригиналния е 78, затова и ти държи по малка температура
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Първо си виж на диагностика дали датчика в купето показва вярно! 2-ро купи си Вернет който е на 88гр., защото оригиналния е 78, затова и ти държи по малка температура
                      колега, а като е на 88 градуса термостата каква темп е нормално да държи лятото- 88 ли или повечко? Зимата предполагам държи 88 ако е наред термостата...

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                        колега, а като е на 88 градуса термостата каква темп е нормално да държи лятото- 88 ли или повечко? Зимата предполагам държи 88 ако е наред термостата...
                        Еми 90 някъде зависи пак Ако си караш кротко и не ръчкаш само няма проблеми
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #57
                          Проблема е, че ми сложиха някакъв изчукан датчик на новия термостат...дали да не си върна стария?! Сега на парно, 4 градуса вън и продължително каране държи 70 (по уред). Чудя се дали ако си сложа стария датчик ще променя нещо и всъщност...въпросния датчик може ли да бърка показанията, а всъщност термостат да си работи?! Прави ми впечатление, че тръгвам и след 3 минути в колата вече духа топло.
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #58
                            съвсем реално е да те лъже датчика, затова най-добре закачи един мултицет с термодвойка и измери температурата дали отговаря. Или слушай за перка, тя включва на 90 и не знам си колко градуса, ако се пусне и ти показва 70 на таблото е супер силно вероятно да те лъже таблото.

                            ---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Еми 90 някъде зависи пак Ако си караш кротко и не ръчкаш само няма проблеми
                            ами при мен "проблема" е, че при каране по магистрала 120-130 държи 91-92-93 градуса, като дойде баир нагоре и вдига по 1-2-3 градуса, а ако е много продължителен, например преди последния тунел на Витиня посока Сф, мисля всеки го знае какъв е, в режим ускорение отдолу до горе със 140-150 лятото ми вдигна 102 градуса /това е по комп, да не си помисли някой, че по стрелката толкова точно ги смятам/, навън беше 17 градуса, понеже беше рано сутринта. Та се чудя имам ли защо да се притеснявам? Колата е 2,4 жтд 135 коня

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                              съвсем реално е да те лъже датчика, затова най-добре закачи един мултицет с термодвойка и измери температурата дали отговаря. Или слушай за перка, тя включва на 90 и не знам си колко градуса, ако се пусне и ти показва 70 на таблото е супер силно вероятно да те лъже таблото.

                              ---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:57 ----------



                              ами при мен "проблема" е, че при каране по магистрала 120-130 държи 91-92-93 градуса, като дойде баир нагоре и вдига по 1-2-3 градуса, а ако е много продължителен, например преди последния тунел на Витиня посока Сф, мисля всеки го знае какъв е, в режим ускорение отдолу до горе със 140-150 лятото ми вдигна 102 градуса /това е по комп, да не си помисли някой, че по стрелката толкова точно ги смятам/, навън беше 17 градуса, понеже беше рано сутринта. Та се чудя имам ли защо да се притеснявам? Колата е 2,4 жтд 135 коня
                              Ами ако си с 88 градусов така става, ако си с оригиналния който го дават го няма тоя проблем, а той е 78 започва да отваря и на 82 е напълно отворен...
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #60
                                А аз да питам нормално ли е извънградско температурата ми да пада. В града си държи 90С.
                                В смисъл като забавя скороста 60,70 за секунди температурата ми се вдига, но като карам с над 140-150 и температурата ми отива към 60градуса..
                                Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                                146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                                Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                                Comment

                                Working...
                                X